גובה מקלחון מומלץ

מאמרים

כאשר אתם מחפשים גובה מקלחון מומלץ רצוי כי תתחילו בראש ובראשונה מסקר שוק מקיף ורחב. שיעורי בית קצרים בנושא, יאפשרו לכם להבין יותר אודות גובה מקלחון מומלץ. ניתן לראות כי כבר שנים מקלחון הינו אחד המתקנים השימושיים והמבוקשים ביותר לרחצה, והוא קיים כמעט בכל בית בישראל. גובה מקלחון מומלץ יכול להשתנות בהתאם לצרכים שלכם, ולחלל חדר הרחצה האישי שלכם. בנוסף, היצע הדגמים, הסגנונות והעיצובים כיום הינו בלתי נגמר. כמובן כי חשוב לבחור מקלחון בתהאם למידות, צרכים, דרישות, תקציב, וטעם אישי. במידה ואינכם יודעים מהו גובה מקלחון סטנדרטי, תוכלו לפנות לאנשי מקצוע המתמחים בתור. חברה מקצועית ואמינה תדע מהו גודל מקלחון מומלץ, וכיצד להתאים עבורכם את המוצר המתאים ביותר.  א.ב טום גלס  מתמחים בעבודות זכוכית שונות ומגוונות, ושמחים להציע שירותי ליווי וייעוץ לקהל לקוחות רחב, מאז 1999. 

מקלחון לבית: כך תבחרו נכון

רבים לא בטוחים מהו גודל מקלחון מומלץ, או למעשה, מהו גודל מקלחון סטנדרטי. בהתאם לכך, חשוב לדעת כי כאשר אתם ניגשים לבחור דגם של מקלחון, רצוי כי תקחו בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  1. מידות
  2. בטיחות ועמידות
  3. עובי וסוג הזכוכית
  4. ניקיון ותחזוקה
  5. תקופת אחריות
  6. מיקום וגודל 
  7. מחיר ועלויות התקנה 

עמידה בפרמטרים אלו יאפשרו לכם לרכוש את הדגם המתאים והאיכותי ביותר, כזה שיעמוד בכל התקנים הרלוונטים, ויחזיק במשך זמן רב. אם מידע זה אינו מופיע באתר, או בכל מקום אחר, אל תתפשרו, בקשו לדעת. חשוב לדעת כי כיום, ישנו תקן ישראלי למקלחון, לכן חשוב כי תוודאו, טרם הרכישה, כי המקלחון אשר בחרתם, אכן עומד בתקן, וכולל זכוכית איכותית, חזקה, עבה, ואמינה. כיום, ישנם שלושה סוגים מבוקשים במיוחד של מקלחונים, חזיתי, מעוגל, ופינתי. בנוסף, אל תשכחו לקחת בחשבון את נושא התחזוקה של המקלחון. העדיפו מוצר שקל לתחזק ולנקות אותו. המחירים משתנים בהתאם לגודל, לעיצוב, ולסוג הזכוכית. אצל חברה מקצועית, המתמחה בתחום, תוכלו למצוא מגוון אדיר של סגנונות ועיצובים, וכמובן, לקבל ייעוץ איכותי ומקצועי, כזה שיעזור לכם לבחור נכון. א.ב טום גלס מתמחים במגוון עבודות זכוכית ברמה הגבוהה ביותר, ועושים שימוש אך ורק בחומרי הגלם הטובים ביותר אשר קיימים כיום בשוק העולמי, ועומדים בכל התקנים הרלוונטים. צוות החברה מורכב מאנשי מקצוע, אשר עברו הכשרה, ומחזיקים הן ניסיון והן בידע מקצועי רחב, כך שכל עבודה מתבצעת על הצד הטוב והמקצועי ביותר, תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר, וללא פשרות. 

לקביעת פגישת ייעוץ מלאו את הטופס

לפתוח צ'ט
1
אנחנו זמינים בצ'ט
שלחו לנו הודעה