החלפת מקלחון באמבטיה

מאמרים

חדר האמבטיה שלנו הוא אחד החדרים הכי חשובים בבית כולו. אנחנו מגיעים אליו דבר ראשון בבוקר ודבר אחרון בלילה. בחדר האמבטיה או המקלחת שלנו אנחנו מכינים את עצמנו ליום חדש, ובסיום היום מגיעים לשם כדי לעשות מקלחת מרעננת ולהכין את עצמנו ללילה.

יש אנשים שמקלחון בהחלט מספק אותם, אין להם צורך וזמן לרבוץ באמבטיה. ויש אנשים שמעדיפים אמבטיה מפנקת מלאה במים וסבון ריחני. החלפת מקלחון באמבטיה מתבצעת כאשר רוכשים בית חדש בו יש מקלחון אך בני הבית בהחלט מעדיפים אמבטיה על פניו. החלפת מקלחון באמבטיה עושים גם כאשר מחליטים שזאת אפשרות מועדפת על בני הבית או אפילו רק על ההורים. החלפת מקלחון באמבטיה יכולה להתבצע בחדר מקלחת אחד מתוך שניים או יותר שיש בבית. לפעמים בוחרים להשאיר מקלחון אחד ולהחליף את האחר באמבטיה, כך שיהיה מענה לצרכיהם של כל בני הבית. לעתים הפיכת מקלחון לאמבטיה נעשית כשמבצעים שיפוץ כללי בבית. לא חשוב מה הסיבה להחלפת מקלחון באמבטיה, מה שחשוב באמת, הוא לבחור אנשי מקצוע מעולים שיבצעו את העבודה החשובה הזו.

מקצוענות ללא פשרות

חברת טום גלס היא חברה מובילה שמתמחה במגוון רחב של עבודות זכוכית, אמבטיות, אמבטיונים, חיפויי מטבח, מראות, מעקות ועבודות זכוכית נוספות. חברת טום גלס, בהנהלתו של גולן כהן, קיימת כבר מעל ל-20 שנה ויש לה ותק ונסיון רבים בתחום. אנו שמים דגש רב על יחס אישי ומקצועי לאורך כל הדרך, כולל ליווי במהלך הפרוייקט כולו. אנו עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים של מיטב היצרנים בארץ ובעולם, כולל הפרזול. אנחנו אוהבים להפגיש בין אסתטיקה לפרקטיות ומציעים ללקוחותינו יעוץ ועזרה בבחירת האמבטיה המושלמת או כל דבר אחר. אנו מציעים מגוון אמבטיות ומקלחונים ללקוחות פרטיים, לחברות בניה, לקבלנים, לאדריכלים ומעצבי פנים וגאים להיות ספקי שרות של חברות בניה מובילות.

הפיכת אמבטיה למקלחון

כפי שאנשים מסויימים יעדיפו אמבטיה על פני מקלחון, כך יש אחרים שיעדיפו מקלחון על פני אמבטיה. בין אם אתם עוברים דירה או בית או אולי משפצים, הפיכת אמבטיה למקלחון יכולה להיות אירוע מהיר ופשוט או להפוך לאירוע מתמשך ומורט עצבים. הכל תלוי בבחירת הקבלן המבצע. 

הצוות המקצועי של טום גלס מורכב מאנשי מקצוע מנוסים, מיומנים אשר מספקים שרות מקצועי, מהיר, איכותי ומוקפד עד הפרט הכי קטן. כל אלה, בנוסף למחירים התחרותיים הופך אותנו לחברה שלקוחות מעדיפים לעבוד איתה. בואו גם אתם!

לקביעת פגישת ייעוץ מלאו את הטופס

לפתוח צ'ט
1
אנחנו זמינים בצ'ט
שלחו לנו הודעה