מראה מרחפת לאמבטיה

מאמרים

מה חשוב להבין לגבי מראה מרחפת לאמבטיה

כאשר פונים לקנות מראה מרחפת לאמבטיה חשוב להבין שהמחיר לא צריך להיות השיקול היחיד. ניתן למצוא מראה מרחפת לאמבטיה במחירים זולים אך באיכות נמוכה והם מחלידות במהירות ומכערות את חדר האמבטיה. במקרה זה עדיף להשקיע מעט יותר, עם מראה מרחפת לאמבטיה איכותית, על מנת לקבל חדר אמבטיה מעוצב ויפה. הסיבה שמראות זולות מחלידות במהירות בחדר האמבטיה, נובעת מכך שמראות הן מזכוכית ובצד האחורי יש ציפוי. כאשר הציפוי הינו מאיכות לא טובה וזולה הלחות בחדר האמבטיה תגרום לחלודה תוך חודשים ספורים.

איכות ההשתקפות

האיכות של מראה צפה לאמבטיה משפיע על איכות ההשתקפות במראה. ככל שהמראה איכותית יותר כך ההשתקפות מדויקת וחדה יותר. במראות מאיכות גרועה, במקרים רבים תראו עיוות בהשתקפות. התנאים בחדר האמבטיה מאתגרים את השמירה על מראה מרחפת לאמבטיה כשהיא במצב טוב. לכן חשוב להתקין מראה מרחפת לאמבטיה עבה במיוחד, עם ציפוי איכותי ולנקות ולתחזק אותה באופן שוטף, על מנת שתשמר באופן מיטבי לאורך זמן.

מקום מפלט

חדר האמבטיה אינו רק החלל הפונקציונלי עבור שטיפה וניקיון הגוף אלא מספק מקום מפלט בו ניתן להירגע ולשכוח את תלאות היום. אמבטיה על רגליים יכולה להיות המוקד של חלל זה ולהשרות בו אווירה נעימה ורגועה, באמצעות העיצוב והיופי שלה. כשמדובר על אמבטיות, חשוב לבחור את חומר הגלם הנכון ממנו עשויה האמבטיה על מנת שיהיה איכותי ויחזיק מעמד לאורך זמן. 

אלמנטים עיצוביים

חיפוי זכוכית לאמבטיה יכול לשדרג אף הוא את חדר האמבטיה ובכלל לשפר את העיצוב של החלל בחדר באופן דקורטיבי. החיפוי יכול גם לסייע במניעת עובש ורטיבות ובשמירה על ההיגיינה הכללית, של חדר האמבטיה. חיפוי זכוכית יכול להיעשות מזכוכית מחוסמת, בדרך כלל בעובי של 8 מילימטר. ניתן לבצע על חיפוי הזכוכית לאמבטיה גם טכניקות ואלמנטים עיצוביים כגון, הדפסה ברזולוציה גבוהה והתזת חול. גם בבחירת החיפוי זכוכית למקלחת, חשוב מאוד לרכוש ממקור אמין ומקצועי שמשתמש בזכוכית מאיכות גבוהה, על מנת שזו תישמר לאורך זמן.

מראה מרחפת לאמבטיה מחברה מקצועית ואיכותית

אם אתם מתעניינים בנושא של מראה צפה לאמבטיה או למקלחת, כדאי לכם לבדוק את המוצרים של טום גלאס. החברה מתמחה במגוון רחב של עבודות זכוכית כמו, מראות מרחפות לאמבטיה. טום גלאס גאים לתת שירות אישי ומקצועי לכל לקוח, לאורך כל פרויקט.

לקביעת פגישת ייעוץ מלאו את הטופס

לפתוח צ'ט
1
אנחנו זמינים בצ'ט
שלחו לנו הודעה